Известие

Collapse
No announcement yet.

Просто 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Двата плюса на бобината говорят, че плюса от главното реле идва!
    Значи липсва минуса от комутатора.
    Това означава, че Пердаха ти дава правилен жокер.
    Търси по комутатора!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #92
      Намери се проблема.На делкото има една букса(може да е тази за която писахте)та една от жичките е скъсана.Свалих делкото и остана да се върже .

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
        Намери се проблема.На делкото има една букса(може да е тази за която писахте)та една от жичките е скъсана.Свалих делкото и остана да се върже .

        мм нямах точно това впредвид но добре е че си открил твоя проблем при мен бях бутнал буксата на импулсния датчик които взима сигнал от маховика а няма ли го този сигнал няма ток към делкото(и аз като теб мислех че бобината щот до нея идва ток пък до делкото не) и към бензиновата помпа,бе то си е филм тея коли
        дано не ти създава вече много главоболия !
        Alfa 145 1.4 t.s

        Comment


        • #94
          Ето какво правих тези дни.Слагам си рекаро салона.Шофьорската седалка бе пострадала от пожара в предишната ми 33ка.Плата на места липсваше и реших да сложа кръпки.Жертвах си първата ми металска блуза.И без това е раздърпана и избеляла.Шева е ужасно груб,но мисля,че подхожда на този стил.
          Attached Files

          Comment


          • #95
            Вчера се случи нещо странно,и ако може някакъв съвет или опит от подобна случка да споделите.
            Направих 15-20 км. градско като карах на 3000-3600 оборота и смяна на предавките-2,3,4.Нямах никакъв проблем,докато не тръгнах да се прибирам.Когато двигателя оставаше на свободен ход и оборотите паднат на 1000,светва лампата на маслото.По-точно,не свети,а примигва.И това става само при 1000 оборота.В началото премигва едва едва,и колкото повече време седи на свободен ход,толкова по-силно примигва.Като вдигна малко оборотите,още при 1100,спира да свети.Така се прибирах 2,3км.Нямаше промяна в работата на мотора.Всичко си е идеално,като изключим тази лампа.

            Comment


            • #96
              не карай колата. мери налягането с манометър за да се увериш че е ниско. да не си удрял картера, щото ако не си, ще трябва да сваляш маслена помпа.
              точка

              Comment


              • #97
                Първо: Огледай и кабела на датчика за маслото, както и датчика. Виж да не сълзи! Ако пропуска, може и от него да е. Виж си и количеството масло.
                Второ: Мини на това , дето ти казва Колев!
                Успех!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #98
                  Сега огледах картера,не е удрян.Маслото на щеката всеки път го проверявам.От както съм я взел не е мръднало-малко над максимума.
                  Къде се намира кабела и датчика за маслото?
                  Дано не е маслената помпа,ама не помня да съм удрял колата отдолу.
                  Запалих я днес и всичко си е нормално.Само че оборотите си държаха 1100-1200 на свободен ход(което си е нормално за нея).Мисълта ми е,че не паднаха на 1000 и под тях,както стана вчера,за да примигва лампата.Мисля си (не че съм компетентен)че май наистина няма налягане в този диапазон на оборотите.Защото и друг път,макар и за кратко се е обаждала лампата,когато примерно паркирам и съм на 1000 об.

                  Comment


                  • #99
                    Здрасти Колега!
                    Имах абсолютно същия проблем и виновникът се оказа самото масло!След смяната всичко е наред вече 2500км .С какво масло е колата?При моята проблема се появи с някакъв фалшив AGIP,сега съм с Motul и всичко е 6
                    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Wiliams Покажи съобщение
                      Здрасти Колега!
                      Имах абсолютно същия проблем и виновникът се оказа самото масло!След смяната всичко е наред вече 2500км .С какво масло е колата?При моята проблема се появи с някакъв фалшив AGIP,сега съм с Motul и всичко е 6
                      Една бира от мен, като се видим!
                      Ще я дава Колев, щото си мислех, че го е споменал!
                      Много точно!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Не скачай веднага да сменяш масло по лекия вариянт е филтър ако е обърнал клапана става същата работа.Прежали едни 15лв на първо време но си купи Фрам или Фиам.

                        Comment


                        • Масло,до сега не съм сменял.Карам я с това каквото е налял предишния собственик,но нямам представа какво е.
                          Та май ще го сменям,нито имам представа какво е,и откога е.А за филтъра ще потърся от тези Фрам,Фиам.Какво имаш впредвид обърнат клапан,кой е той?

                          Comment


                          • Вътре в филтъра има клапан.Щом не си сменял масло го смени с 10w40 но както пишеш че красавицата я караш на заварка е по добре 10w60 стига мотора да е окей че е доста дебело около 32лв литъра на Селениата трябват ти 4л ако не си отварял мотора иначе е 4.6л.Действай че Фесто наближава.Успех.

                            Comment


                            • Чета тука и се дивя, колко много хора карат с масло "от предишния собственик"! Че е криза - криза е, за мен е жестока, ама като спестиш 80-100 лв. от масло и разтропаш лагерите 100-те стават минимум 1000 и се почва "ся да я хвърля ли, лагери ли да сменя, друг ДВГ ли..." Хора, като си купите кола, (освен ако не е от човек когото добре познавате и знаете, че няма да ви излъже, и помни какво и кога е правено и сменяно по колата) сменете си ремъците или поне ги проверете, сменете си задължително маслото и филтрите, проверете си маслото в скоростите и хидравлика, проверете си окачването на стенд, погледнете си накладките и тогава карайте. Вече доста пъти чета "реших да се повозя и тъкмо да я вкарам за обслужване и скъса ремък".... или "нещо започна да тропа (трака), ма не знам с какво масло съм - някакво от предишния собственик" - това е сам да си строшиш колата нарочно
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • Колега,подкрепям с две ръце твоето мнение.Понеже с теб не се познаваме,а и за други хора четящи постовете в тази тема,нещата може и да изглеждат така както си ги описал.Та сега съм длъжен да пояснявам."Предишния собственик" от когото съм взел колата го познавам.Дори сме съседи и поради това 33ката съм я виждал много преди да помисля,че ще я купувам.Преди покупката ми бе пределно ясно каква кола купувам. Маслото не съм го сменил досега защото имаше други по-належащи неща.И човека преди мен го е сменял със сигурност,както и ремъци,ролки,антифриз и др.Освен това е карана около година и нещо в страната,след което "собственика" си взима друга и тази стои година в гараж,докато не я взех аз.Затова си мисля,че маслото не е на много километри,и всеки път като вдигам щеката на маслото(това става при всяко тръгване)е бистро и нивото му не е мръднало до сега.След като стана случката с лампата,реших да попитам тук,защото не съм много компетентен,и не искам да си пречакам хубавата кола.И аз си мислех,че свети защото маслото е за смяна,но както казах тук има достатъчно компетентни хора и затова питам преди да правя нещо.От всичко което си изброил,не съм ходил на стенд и маслото в скоростите не е проверявано.

                                Comment

                                Working...
                                X